Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Aktualne Problemy Ochrony Lasu – 2024 r. – Regulamin
Regulamin Konferencji
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument jest regulaminem Konferencji Aktualne Problemy Ochrony Lasu - 2024 „KAPOL - 2024”, która odbędzie się w dniach i w miejscu wyznaczonym przez Organizatora.
- Przez następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
- Organizator: Instytut Badawczy Leśnictwa, Sękocin Stary, ul. Braci Leśnej nr 3, 05-090 Raszyn we współpracy z zarządzającym Hotelem Mazowiecki, ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 53/57, 90-640 Łódź, tj. K&M Management Sp. z o.o. , ul. 28 Pułku Strzelców Kaniowskich 53/57, 90-640 Łódź.
- Konferencja: Konferencja Aktualne Problemy Ochrony Lasu - 2024;
- Aplikant: podmiot, osoba fizyczna lub prawna dokonująca rejestracji poprzez wysłanie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji (https://www.ibles.pl/aktualne-problemy-ochrony-lasu-2024-r-rejestracja-i-noclegi/);
- Uczestnik: Aplikant, który w zależności od rodzaju uczestnictwa w Konferencji spełnił warunki, o których mowa w §2, ust. 2. Istnieją dwa rodzaje uczestnictwa:
- czynne - uczestnik spełnia wszystkie warunki, o których mowa w §2, ust. 2 i posiada prawo wygłoszenia zgłoszonych tematów wystąpień w formie referatu lub doniesienia;
- bierne - uczestnik spełnia wszystkie warunki, o których mowa w §2, ust. 2 i nie posiada prawa wygłoszenia wystąpienia.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w programie Konferencji i zobowiązuje się do publikowania na stronie internetowej (https://www.ibles.pl/aktualne-problemy-ochrony-lasu-2024-r/) i/lub na portalu społecznościowym (https://twitter.com/ZOL_IBLes) aktualnych informacji.
- W ramach Konferencji przewidziane są wyłącznie prezentacje ustne.
- Oficjalnym językiem Konferencji jest język polski, ale istnieje możliwość wystąpienia w języku angielskim.
- Konferencja ma charakter interdyscyplinarny, jednakże Organizator ma prawo podzielić zgłoszone tematy wystąpień na panele tematyczne po zakończeniu rejestracji.
- Nad merytoryką Konferencji czuwa Rada Programowa powołana przez Organizatora, zrzeszająca członków z różnych jednostek naukowych oraz przedstawicieli PGL LP.
- Przepisy niniejszego regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji, a przesłanie formularza zgłoszeniowego do Organizatora jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu i jest wiążące dla obu stron.
- Wszystkie terminy zawarte w niniejszym regulaminie są obligatoryjne i nieprzekraczalne, chyba że Organizator postanowi inaczej.
§2 Zgłoszenie udziału
- Konferencja skierowana jest do pracowników nauki, Lasów Państwowych, parków narodowych, regionalnych dyrekcji Ochrony Środowiska, szkół, przedstawicieli firm oraz wszystkich osób, którym zagadnienia z zakresu ochrony lasu są bliskie.
- Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest:
- przesłanie drogą elektroniczną, do dnia określonego przez Organizatora, wypełnionego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji;
- uiszczenie opłaty konferencyjnej do dnia określonego przez Organizatora.
- Ostatecznym terminem zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji jest 30.09.2024 r.
- Organizator ma prawo do zmiany terminu zgłoszeń. Ewentualna decyzja zostanie umieszczona na stronie internetowej i/lub na portalu społecznościowym Organizatora.
- Każdy Aplikant może zgłosić tylko jeden rodzaj wybranego uczestnictwa w Konferencji: czynny lub bierny.
- Aplikant zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia formularza rejestracyjnego. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wprowadzenia do formularza błędnych danych przez osoby rejestrujące swój udział w Konferencji.
§3 Opłata konferencyjna
- Opłata konferencyjna za udział czynny albo bierny wynosi:
- Wariant 1. – 910,00 zł brutto i pokrywa koszty:
a. uczestnictwa w sesjach kameralnych w dn. 15 i 17.10.2024 (udział czynny z wystąpieniem lub udział bierny);
b. uczestnictwa w sesji terenowej w dn. 16.10.2024;
c. materiałów konferencyjnych;
d. przerw kawowych w dn. 15 i 17. 10.2024;
e. obiadów w dn. 15-17.10.2024;
f. kolacji w dn. 14 i 16.10.2024;
g. uroczystej kolacji w dn.15.10.2024;
- Wariant 2 – 395,00 zł brutto i pokrywa koszty:
a. uczestnictwa w sesji kameralnej w dn. 15.10.2024 (udział czynny z wystąpieniem lub udział bierny);
b. materiałów konferencyjnych;
c. przerwy kawowej w dn. 15.10.2024;
d. obiadu w dn. 15.10.2024;
e. uroczystej kolacji w dn. 15.10.2024.
2. Opłata konferencyjna nie podlega negocjacji i w zależności od wariantu powinna być wpłacona na konto:
- BH SA VI O/Warszawa nr 57 1030 1061 0000 0000 0078 8401 Instytut Badawczy Leśnictwa, Sękocin Stary, ul. Braci Leśnej nr 3, 05-090 Raszyn, z dopiskiem „KAPOL 2024 imię i nazwisko”.
- Opłata konferencyjna musi zostać uiszczona w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia. W przypadku braku wpłaty, Organizator ma prawo do skreślenia Uczestnika z listy uczestników Konferencji.
- Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Konferencji z zastrzeżeniem skutków finansowych, o których mowa w kolejnym ustępie. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Konferencji przed wpłaceniem opłaty konferencyjnej Aplikant jest zobowiązany do niezwłocznego i skutecznego poinformowania Organizatora o tym fakcie. W razie braku stosownego zawiadomienia stosuje się postanowienia ust. 4 powyżej.
- UWAGA: Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że organizacja Konferencji związana jest z ponoszeniem wydatków przez Organizatora z odpowiednim wyprzedzeniem. Wniesiona opłata konferencyjna jest zwracana w całości albo w części, przy czym jest to uzależnione od terminu zgłoszenia rezygnacji i wynosi:
- 100% zwrotu opłaty konferencyjnej w przypadku rezygnacji do 14.08.2024 r. włącznie,
- 50% zwrotu opłaty konferencyjnej w przypadku rezygnacji do 30.09.2024 r. włącznie,
- 10% zwrotu opłaty konferencyjnej przy rezygnacji do 7.10.2024 r. włącznie.
Rezygnacja złożona w dniu 8.10.2024 r. i później skutkuje brakiem zwrotu opłaty konferencyjnej.
- Na życzenie Uczestnika Organizator może wystawić fakturę VAT za uczestnictwo w Konferencji. Dane do wystawienia faktury muszą być zgodne z danymi podmiotu wnoszącego opłatę za konferencję i należy je dostarczyć do Organizatora drogą elektroniczną poprzez formularz rejestracyjny lub drogą mailową do dnia zakończenia przyjmowania opłat.
- W przypadku braku wpłaty przez Uczestnika Organizator nie umieszcza abstraktu wystąpienia w Książce Abstraktów, nawet gdy zostanie on przesłany we wskazanym terminie.
§4 Noclegi
1.Uczestnicy konferencji indywidualnie rezerwują i opłacają noclegi wraz ze śniadaniem wg poniższych stawek ustalonych z Hotelem Mazowiecki:
- pokój 1-os. 183 zł brutto/doba,
- pokój 2-os. 276 zł brutto/doba,
- pokój 2-os. do pojedynczego wykorzystania 213 zł brutto/doba.
2.Rezerwacji należy dokonywać bezpośrednio przez recepcję Hotelu Mazowiecki (recepcja@hotelmazowiecki.com, rezerwacje@hotelmazowiecki.com, tel. +48 690 999 270; +48 42 637 43 33), powołując się na hasło: KONFRENCJA NAUKOWA.
3.Hotel zastrzega, że po opłaceniu rezerwacji anulacja pokoju lub całej rezerwacji nie będzie możliwa.
§5 Obrady
- Miejsce obrad ustalone przez Organizatora zostanie podane do wiadomości Uczestników na stronie internetowej Konferencji.
- Czas prezentacji ustnej w formie referatu wynosi 20 minut i 5 minut na dyskusję, natomiast doniesienia 15 minut i 5 minut na dyskusję.
- Dyskusje odbywają się bezpośrednio po wystąpieniu.
- Moderator bloku w sytuacjach nadzwyczajnych może nieznacznie skrócić lub wydłużyć czas prezentacji pracy.
- Uczestnicy zobowiązani są zapisać swoje prezentacje (w formacie określonym przez Organizatora) na komputerze w sali konferencyjnej najpóźniej przed rozpoczęciem bloku, w którym wygłaszają daną prezentację.
- Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie materiały oraz wypowiedzi przedstawione przez niego podczas Konferencji.
- Uczestnik zobowiązany jest do zaprezentowania zgłoszonego przez siebie referatu lub doniesienia w trakcie trwania Konferencji. Odstępstwo od tej zasady możliwe jest jedynie w sytuacjach wyjątkowych po wcześniejszej konsultacji z Organizatorem.
- Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za zniszczenie mienia na terenie obiektu, w którym odbywa się Konferencja.
§6 Abstrakt konferencyjny
- W przypadku zgłoszenia uczestnictwa czynnego, Uczestnik przesyła abstrakt swojego wystąpienia do dnia określonego przez Organizatora.
- Abstrakt powinien być przesłany za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej Konferencji lub udostępnionego drogą mailową.
- Po przekroczeniu ww. terminu Organizator ma prawo nie zamieścić nadesłanego abstraktu w Książce Abstraktów.
- Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za treść zawartą w abstrakcie konferencyjnym.
- W przypadku niskiej wartości merytorycznej lub występowania rażących błędów Organizator może odrzucić nadesłany abstrakt.
§7 Postanowienia końcowe
7.1. Dane osobowe
- Dane osobowe podlegają ochronie
- Administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych (RODO) jest Instytut Badawczy Leśnictwa z siedzibą w Sękocinie Starym (kod pocztowy: 05-090 Raszyn), ul. Braci Leśnej 3, zwany też Organizatorem lub IBL, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS0000039417 prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
- Dane osobowe zbierane są za pomocą odpowiedniego formularza zgłoszeniowego. Dane te przetwarzane w celach związanych z :
- a) uczestnictwem w Konferencji za uprzednią zgodą uczestnika, na podstawie art. 6 ust 1 lit. a) RODO,
- b) w celach marketingowych, promocyjnych i informacyjnych (np. w celu informowania o działalności IBL i oferowanych usługach) na podstawie zgody uczestnika wyrażonej na podstawie danych zgodnie z art.6 ust.1 lit. a) RODO,
- c) wykonywaniem przepisów prawa zgodnie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
- d) innych niż wskazane w lit. c) powyżej prawnie uzasadnionych interesach administratora danych, m.in. w celu dochodzenia i obrony przed roszczeniami, zapobiegania oszustwom, zapewnienia bezpieczeństwa informacji, zebrania materiału dowodowego, odtworzenie potrzebnym stronom informacji (zgodnie z art.6 ust.1 lit. f RODO),
- W ramach organizacji Konferencji przetwarzane będą dane wskazane w formularzu zgłoszenia wkategorii dane zwykłe (imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, reprezentowana instytucja/pracodawca, stanowisko) oraz
- Dane przetwarzane w celu organizacji i przeprowadzenia Konferencji będą przetwarzane do czasu:
- zrealizowania Konferencji, z uwzględnieniem czasu dla ustalenia, dochodzenia lub obrony przed
- Administrator może w celach wskazanych w 3 przetwarzać następujące kategorie danych zwykłych uczestników: imię, nazwisko, nazwa firmy/instytucji, stanowisko, adres poczty elektronicznej (e-mail) oraz nr telefonu, zebrane w trakcie zgłoszenia rejestracyjnego na wydarzenia.
- Każdy uczestnik ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii oraz prawo
do sprostowania (poprawiania), usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych; - wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes UODO, gdy uzna,
iż przetwarzanie tych danych osobowych narusza przepisy
- dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii oraz prawo
- Do danych osobowych mogą mieć dostęp następujący odbiorcy danych:
- IBL jako Administrator danych;
- podmioty współpracujące z IBL, takie jak firmy informatyczne, biegli rewidenci, firmy prawnicze, firmy świadczące usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów – jedynie w zakresie związanym z celem niniejszego przetwarzania danych, na podstawie łączących te podmioty zIBL umów, przewidującymi zachowanie wszelkich środków organizacyjnych i technicznych chroniących dane
- Odbiorcami danych jest również właściciel hotelu wskazany w § 1 ust. 2 pkt a niniejszego Regulaminu.
- Dane osobowe uczestników nie będą przekazywane do państwa trzeciego
czy do organizacji międzynarodowej. - Dane osobowe Uczestników nie będą objęte procesem zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w 22 ust. 1 i 4 RODO.
- Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.
7.2. Wizerunek Uczestnika
- Przesłanie zgłoszenia udziału w Konferencji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku Uczestnika na stronie Konferencji zgodnie z art. 81 ust. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631, z późn. zm.). Wyrażenie zgody jest jednoznaczne z tym, iż fotografie, filmy lub nagrania wykonane podczas spotkań, uroczystości, wycieczek i innych zbiorowych zgromadzeń mogą zostać umieszczone na stronie internetowej Konferencji oraz wykorzystane w materiałach promocyjnych i publikacjach w mediach. Uczestnik zrzeka się wszelkich roszczeń (istniejących i przyszłych), w tym również o wynagrodzenie względem Organizatorów, z tytułu wykorzystywania swojego wizerunku/głosu/wypowiedzi na potrzeby określone w oświadczeniu.
7.3. Postanowienia dodatkowe
- Koszt przejazdu na Konferencję Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia Konferencji w przypadku zaistnienia okoliczności od niego niezależnych.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej Organizatora.
- Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich zamieszczenia na stronie internetowej Organizatora.
- Kwestie sporne oraz nie ujęte niniejszym regulaminem rozstrzyga Organizator.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Klauzule informacyjne z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Badawczy Leśnictwa
z siedzibą w Sękocinie Starym przy ul. Braci Leśnej 3, 05-090 Raszyn, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000039417, NIP: 525-00-09-200 (dalej: „IBL”); - w sprawach przetwarzania danych osobowych Pani/Pana należy kontaktować
się z Inspektorem Ochrony Danych – Panem mgr Marcinem Sołtanem, drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@ibles.waw.pl lub listownie na podany wyżej adres IBL; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 RODO w celach:
(i) uczestnictwa w Konferencji Konferencja Aktualne Problemy Ochrony Lasu – 2023, za uprzednią zgodą uczestnika, na podstawie art. 6 ust 1 lit. a) i b) RODO,
(ii) w celach promocyjno-edukacyjnych (np. w celu informowania o działalności IBL i oferowanych usługach, w tym w sieci Internet i w telewizji) na podstawie zgody uczestnika wyrażonej na podstawie danych zgodnie z art.6 ust.1 lit. a) RODO,
(iii) wykonywania przepisów prawa zgodnie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
(iv) innych niż wskazane w lit. c) powyżej prawnie uzasadnionych interesach administratora danych, m.in. w celu dochodzenia i obrony przed roszczeniami, zapobiegania oszustwom, zapewnienia bezpieczeństwa informacji, zebrania materiału dowodowego, odtworzenie potrzebnym stronom informacji (zgodnie
z art.6 ust.1 lit. f RODO).
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez cały okres realizacji działań w celach promocyjnych, reklamowych czy edukacyjnych, a po zakończeniu realizacji ww. działań przechowywane będą w celu obowiązkowej archiwizacji dokumentacji przez czas określony w odrębnych przepisach;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 RODO.
UWAGA: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych oraz zgoda na ich przetwarzanie
i rozpowszechnianie wizerunku jest dobrowolne, a w przypadku odmowy nie będzie możliwe wzięcie udziału w Konferencji Aktualne Problemy Ochrony Lasu – 2024.
Kontakt
Sekretariat konferencji w Instytucie Badawczym Leśnictwa oraz w miejscu obrad:
MAŁGORZATA LISSY – 022 71 50 501
e-mail: zol@ibles.waw.pl
Abstrakty z konferencji "Aktualne problemy ochrony lasu – 2023 r."
Zapraszamy do zapoznania się z opublikowanymi abstraktami